Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Officemanager gezocht!

Vacature Officemanager gezocht!

Vacature: Officemanager bij de Stichting Rechtswinkel Nunspeet

Over ons: Stichting Rechtswinkel Nunspeet biedt juridisch advies en ondersteuning aan inwoners van/in de regio Nunspeet. We streven ernaar om toegankelijke en kwalitatieve juridische diensten te leveren, waardoor mensen hun rechten beter begrijpen en benutten.

Functieomschrijving: Als officemanager ben je het kloppende hart van onze organisatie. Je bent, samen met het bestuur en de teamleiders, medeverantwoordelijk voor de tweewekelijkse operationele taken, coördinatie van onze activiteiten en ondersteuning van ons team van juridische professionals. Je zorgt voor een soepele werking van de administratie, facilitaire zaken en bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en cliënten.

Verantwoordelijkheden:

  • Beheren van onze sociale media.
  • Coördineren van afspraken, vergaderingen en evenementen.
  • Onderhouden van contacten met cliënten, partners en externe partijen.
  • Ondersteunen bij bestuurszaken, bij financiën of  facilitaire ondersteuning.
  • Ondersteuning bieden gedurende de spreekuren aan het team van juridische medewerkers bij licht administratieve taken.

Profiel:

  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en oog voor detail.
  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Ervaring in administratieve functies is een pluspunt.
  • Affiniteit met de juridische sector is een voordeel.

Wat bieden wij:

  • Een uitdagende functie in een dynamische en betrokken vrijwilligersorganisatie. Iedereen is geheel belangeloos bij ons betrokken!
  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling.
  • Een prettige werkomgeving met een gemotiveerd team.

Goed te weten, je zou in de praktijk dan één keer in de maand een woensdagavond van 19.30-21.00 aanwezig zijn bij het fysieke spreekuur.
Op dat moment kan je dan wellicht ook de overige werkzaamheden uitvoeren (bijv. bijhouden social media) maar dat is natuurlijk geheel samen af te stemmen!

We vertellen je graag persoonlijk meer over deze vrijwilligersfunctie!

Solliciteren
Zou je graag als officemanager bij de Rechtswinkel Nunspeet aan de slag willen gaan?

Leuk, we staan open voor nieuwe aanwas en enthousiaste mensen! We komen graag met jou in contact, onder het genot van een kop koffie (of thee).

Doe dan even een mailtje naar info@rechtswinkelnunspeet.nl of doe een berichtje via Linkedin.

Heb je nog vragen?
Schroom niet om contact met ons op te nemen via e-mail of stuur ons een bericht via LinkedIn.